Het zit zo: Mijn kat plast als sinds we haar hebben(is komen aanlopen 3 jaar geleden) in de stoel van mijn vader. Deze hebben we een tijd geleden weggedaan omdat de pislucht niet meer uit huis te krijgen was.
Nu is het een hele tijd goed gegaan en van de week had ze op de bank gepiest
Ik weet echt niet waar het vandaan komt. Het is niet tijdsgebonden, ze doet het niet 'stiekem'(is al vaker betrapt en rent dan heel schuldbewust naar de kattenbak).
Ze komt niet buiten, er zijn genoeg kattenbakken en deze zijn ook schoon genoeg(doet het ook als de bak net schoon is). We hebben hier nog 2 katers lopen, maar deze vertonen geen van beiden ook maar iets van dit gedrag.
Kan iemand mij vertellen waar het misschien vandaan kan komen? Mijn vader is het behoorlijk zat namelijk en dat snap ik ook. Hij zou haar niet wegdoen, maar er moeten wel maatregelen komen óf een fatsoendelijke oplossing/probleem achterhalen..
Wie o wie?

Snap jij het nog? Ze allemaal laten castreren op de hoop dat het minder zou worden. Maar helaas. Wij zijn er nog niet achter, de ene x doet hij het maanden niet. En ineens pist ie weer overal. Wel merken wij. hoe meer "vreemde" mensen ver in huis zijn geweest ( Ik&mijn moeder wonen enkel met de beesten) dus mijn broer, of familie, de buurman etc. Dan pist hij ineens weer op t kussen van de hond..