Ik ben op zoek naar zo'n soort riem... Is er iemand een betere Google'er dan ik en weet waar ik deze riem kan vinden?
jibberjabber
Geplaatst: 04-09-15 16:27
Ik heb de link weggehaald, zat een irritante download bij.......
Laatst bijgewerkt door jibberjabber op 04-09-15 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Leffroi
Geplaatst: 04-09-15 16:27
Kan je niet googlen op 'jachtlijn'?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 04-09-15 16:28
Die ben ik volgens mij recent tegen gekomen in mijn idioot lange zoektocht naar een halsband voor de witte herder. Maar waar? Ik ga daar even over nadenken,
Ik ben niet echt fijn geslaagd en heb nu maar een leren halsband, niet ideaal met een waterrat.
Neej
Maar er zijn echt zat merken die jachtlijnen verkopen en eigenlijk zie ik ze in elke dierenwinkel wel hangen.. De eerste foto's lijken mij trouwens van een ander ding dan de tweede...
Marloes__
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-15 16:29
Leffroi schreef:
Kan je niet googlen op 'jachtlijn'?
Ja! Dat helpt me verder. Ik wist dus niet dat het een jacht lijn heet . Thanks!
Let wel op als je een grote hond geb die snel trekt dat in elk geval de dunne lijnen van hunter best snijden in je handen. Zelf heb ik een hunter lijn en een ?? Lijn. Waar ik nu merk van kwijt ben is lekker lang maar heeft geen dubbele stop. Ligt wel zeer lekker in de hand en snijd totaal niet.
Veel plezier er mee!! Heb ze zelf ook en vooral het dikkere touw ligt goed in de hand. Het dunne gebruik ik niet meer na blaren op mijn handen toen mijn hond onverwachts in de riem vloog.
Ik heb nog geen dunne van Hunter gezien? Ik vind ze echt super fijn, zijn ook heel soepel. We hebben nog zo'n jachtlijn gehad van een ander merk (al sla je me dood), die bewoog niet meer waardoor er hele rare kronkels inkwamen.
De stop is inderdaad wel fijn, nu trekken die van mij niet dus die is eigenlijk niet nodig maar bij mijn leen-herder is het ideaal!