Ik wil jullie allemaal graag voorstellen aan mijn liefste meest dierbare vriendinnetje, mn pitbullkindje Mary Jane!
Jane is 2-8-2014 mijn kind geworden, met 12 weken heb ik haar opgehaald, toen ik ging kijken liep zij lekker los door de tuin, en de rest zat in een 'bak' waar zij dus al uitgeklommen was, brutaaltje van de groep... Toen ik bij alle pups aan t kijken was voelde ik wat naast mn been, en jahoor mevrouw had besloten met mij mee te willen, wat dus is gebeurd...

Het is de meest gouden hond die k maar kan wensen, vind alles en iedereen leuk en lief, nog nooit uitgevallen naar een andere hond oid, juist de honden die met andere problemen hebben, krijgt zij los en ontspannen en laat ze inzien dat spelen heel leuk kan zijn, het is echt de meest ideale hond die ik me ooit heb kunnen wensen, echt mijn meisje... Heb ook MJ achter mn oor getattooerd staan, en de datum dat ik dr heb opgehaald op mn arm...

, het kunnen echt de beste van de beste honden zijn! Er is bij ons nog nooit een ongeluk gebeurd, Borah(pitbull) heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan (okey af en toe vind ze hagedissen wel leuk
), maar tegen andere honden/ mensen is ze zoo lief.