Na het overlijden van mijn konijnen vonden we het wel erg stil in huis. Ik wou al een tijdje een kitten. Toen ik terug van kamp kwam zei mijn moeder dat ze nog wat spulletjes moest kopen en dat we naar de winkels moesten. Ik was moe van kamp dus had eigelijk niet zoveel zin, maar mijn moeder zei dat het om een verassing ging. In de auto werd me verteld dat we die avond nog een kitten zouden ophalen
, maar eerst nog alle spullen moesten kopen. Ik was natuurlijk super enthousiast en kon niet meer wacht. Om 7 uur zouden we haar gaan ophalen.Het was eindelijk 7 uur. We kwamen aan op een boederij, twijfelend of eht wel de goede was. Gelukkig kwam de eigenaar naar ons toe lopen. "Ze zitten in de schuur" zei hij. In de schuur kreeg ik haar in mijn handen en wist zeker dat ze mee naar huis zou gaan. Gelukkig was het nog waar ook! Ik was helemaal verliefd op dit koppie geworden

Die avond daarna zouden we naar de dierenarts gaan voor inentingen en vlooien spul. Ze werd gewogen (990 gram) we konden geen leuke naam verzinnen, maar het was Puck geworden. Dierenarts vroeg hoe ze heette. "Puck" zeiden we. "Gelukkig dat kan ook wel voor een mannetje" zei hij.
Hij is dus een mannetje i.p.v een vrouwtje
Puck vonden wij niet zo leuk voor een mannetje dus het werd bassie (ja idd van bassie en adriaan)
Paspoortje:
Naam: bassie
Leeftijd: 16 weken
Geslacht: mannetje
Kleur: rood
Ras: geen idee. Hij blijft klein
Gewicht: inmiddels 1300 gram
Bij ons sinds: 23/08/2015 (14 weken toen we hem kochten)