Het grootste punt met deze kat is dat hij aartslui is, nu slapen katten veel, maar deze komt amper in beweging. Meestal ligt hij een hele dag op zolder te liggen. 's Nachts zijn de katten binnen, dus ook niet op avontuur. Hij is van de meeste speeltjes bang, nu heeft m'n moeder laatste een hengel met veertjes gekocht, een speeltje waar de meeste katten helemaal gek mee zijn. Het enigste wat hij doet is zich op zijn rug laten vallen en er een beetje naar slaan, na 3 keer vind ie het wel welletjes
De dierenarts gaf aan om te kijken of hij wat meer moeite voor zijn voer wilt doen, nu heb is gisteren mijn voerdolhof meegegeven, kijken of dat wat is, een voertoren hadden ze in het verleden al geprobeerd met geen succes, want dan eet ie gewoon niet... (valt ie uiteindelijk ook wel af
)Wat ook lastig is met hem, is als voer hem niet aanstaat hij het gewoon laat doen en je niet kan wachten tot meneer 'n keer echt honger krijgt omdat dan leververvetting op de loer ligt...
Dussss, wie heeft tips om deze luilak in beweging te krijgen

) zal toch eens voorstellen om voorzichtig wat te minderen met voeren
En het is al even geleden, ruim 2 jaar of zo, heb even de feiten niet bij de hand en volgens mij heeft ie daarna nooit meer problemen gehad.
) en zo was het ook altijd bij de katten, visje koken, beetje van dit, beetje van dat, "ooh lust je het niet, pak ik wat anders"... Gelukkig gaat ze nu echt inzien dat het gewoon niet gezond is, hoe lief het ook bedoeld is, maar vrees dat het lepeltje natvoer er af ook weer zo'n Brugman verhaal gaat worden... Maar ga het toch weer eens zeggen