Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:diarree lijkt mij normaal,je had hem ontbijtkoek kunnen geven,maar dat heeft nu geen zin meer.
Hopelijk beschadigen de splinters de darmen niet.
Waarom willen je ouders niet naar een dierenarts?
Billy schreef:geerke schreef:diarree lijkt mij normaal,je had hem ontbijtkoek kunnen geven,maar dat heeft nu geen zin meer.
Hopelijk beschadigen de splinters de darmen niet.
Waarom willen je ouders niet naar een dierenarts?
En ontbijtkoek poepen ze onveranderd uit of zo?
Dat dat ergens een laagje omheen legt is dikke onzin hoor....
Ik denk dat ze hond zich overeten heeft. Gewoon goed in de gaten houden...
spotterick schreef:Als de hond overmorgen geen eetlust heeft en/of buikpijn dan zal ik pas richting de da gaan. Dan zal ze waarschijnlijk een stokje hebben gegeten.
Om z'n stokje eruit te halen gebruiken ze doorgaans dezelfde methode, hiermee bedoel ik dan vroeg en laat stadium.
Verder is hout heel erg goed verteerbaar in een hondenmaag, beter als bot dus zou ik me niet heel druk maken.
Wij geven onze honden liever een stok om op te bijten als bot omdat ze hier bij ons veel zieker van worden
StableDoor schreef:spotterick schreef:Als de hond overmorgen geen eetlust heeft en/of buikpijn dan zal ik pas richting de da gaan. Dan zal ze waarschijnlijk een stokje hebben gegeten.
Om z'n stokje eruit te halen gebruiken ze doorgaans dezelfde methode, hiermee bedoel ik dan vroeg en laat stadium.
Verder is hout heel erg goed verteerbaar in een hondenmaag, beter als bot dus zou ik me niet heel druk maken.
Wij geven onze honden liever een stok om op te bijten als bot omdat ze hier bij ons veel zieker van worden
Dit is helaas niet waar, hout is juist niet goed verteerbaar voor honden, net als vele andere plantaardige materialen. Honden hebben de enzymen niet om dit goed te kunnen afbreken.