Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je zal het toch moeten negeren of oordopjes indoen tijdens het slapen.
springen ze vrolijk tegen je op. Zit is ZIT. Veel van dat soort honden heb ik nu nog mee te maken. Zijn erg druk en moet je gewoon streng tegen zijn willen ze luisteren. Dat doe ik bij hem dus ook. Stukje gewenning. T is niet dat ik de vakantie van mn opa en oma ermee zou willen verpesten.. Ik wil gewoon normaal kunnen slapen
kimmie261 schreef:maar het is een ouder hondje aan het worden,misschien met wat slechter zicht ,slechter gehoor je weet het niet,waardoor deze wat onzeker wordt en blijkbaar een verlatingsangst heeft snachts,kan je of negeren en dan lig je snachts wakker of je zegt ik wil snachts slapen en doe er iets aan zodat het hondje rust heeft en wel slaapt en dat is bijvoorbeeld wel op je slaapkamer laten,dan leg je toch een kleed oid over je bank,pff hoe lastig kan iets zijn..
hondje blij omdat deze zich veilig voelt, jij blij omdat je een goede nachtrust hebt....
en ondanks dat ik hier leef tussen honden die ook niet op een fluister stemmetje reageren zou ik toch voor een comfortabel verblijf zorgen voor een logeetje als deze te 'behandelen' als 1 van mij eigen honden bij wijze van spreken.

Lowara schreef:Tav bericht van Kimmie;
En toch.. Vind ik dat te simpel..
Ikzelf moet er niet aan denken een hond op mijn slaapkamer te hebben. En dan zou je alleen om dat dier stil te krijgen, dat maar gewoon toch moeten doen?
Ehm.. Het blijft 'slechts' een dier, hij heeft zich maar aan te passen, oud of dement, don't care....
Hij zit warm en droog binnen, krijgt gegarandeerd overdag aandacht zat.
Eventueel in de nacht keertje extra eruit kan ik inkomen bij een ouder dier, maar om dan je eigen grenzen volledig aan de kant te gooien en dat enkele bokkers dit maar raar vinden als iemand dat niet doet, mjah.... Daar heb ik weer mijn bedenkingen bij
Ik zou oordopjes indoen, en bidden dat het snel dinsdag is

Lowara schreef:Ehm.. Het blijft 'slechts' een dier, hij heeft zich maar aan te passen, oud of dement, don't care....
Diablo schreef:Lowara schreef:Ehm.. Het blijft 'slechts' een dier, hij heeft zich maar aan te passen, oud of dement, don't care....
Hoe kan het diertje zich aanpassen als hij er zelf niets aan kan doen? Wat een ongevoelige en botte uitspraak.
Ik hoop voor het hondje dat hij de volgende keer ergens heen mag waar er meer begrip is.

men neemt het allemaal maar veel te letterlijk, maar ik weet dondersgoed hoe ik met hem om moet gaan.