Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirrr schreef:De kennel is overdekt, dat bedoel ik met ren (juist op 1 hoekje kan de regen er nog in, dat lossen we nog op). Maar dan moet ik ze altijd opsluiten.. want ik ook niet echt oké vind.
Ze gewoon laten liggen is geen optie, ze heeft echt koud en bibbert nog uren na binnen. Nu zijn de temperaturen nog hoog, maar wat als het gaat vriezen etc.
Kirrr schreef:Ze gewoon laten liggen is geen optie, ze heeft echt koud en bibbert nog uren na binnen. Nu zijn de temperaturen nog hoog, maar wat als het gaat vriezen etc.
anneliesdj schreef:Kirrr schreef:Ze gewoon laten liggen is geen optie, ze heeft echt koud en bibbert nog uren na binnen. Nu zijn de temperaturen nog hoog, maar wat als het gaat vriezen etc.
Is dat niet jullie interpretatie? Als je hond het werkelijk koud heeft zal die echt wel naar binnen gaan of tenminste uit de regen.
anneliesdj schreef:Kirrr schreef:Ze gewoon laten liggen is geen optie, ze heeft echt koud en bibbert nog uren na binnen. Nu zijn de temperaturen nog hoog, maar wat als het gaat vriezen etc.
Is dat niet jullie interpretatie? Als je hond het werkelijk koud heeft zal die echt wel naar binnen gaan of tenminste uit de regen.
.
JesdaJinn schreef:Wanneer een puppy moe is, gaat die echt wel liggen. Wanneer een hond honger heeft, eet hij echt zijn bak wel leeg. Wanneer een hond dorst heeft, drinkt hij echt wel. Dus ook wanneer jouw hond het koud heeft gaat ie echt wel uit de regen.
Lekker laten liggen
Kirrr schreef:Ze ligt uren op een koude natte grond en is doorweekt tot op de huid, haar lichaamstemperatuur zit dan duidelijk onder het normale. Dus volgens mij is het wel meer dan mijn interpretatie.
Aan zo'n deken voor honden had ik nog niet gedacht, ga ik eens naar kijken. Weet alleen niet hoelang ze het zou ophouden, ze spelen nogal wild samen.