Ik ben een tijd geleden met mijn chihuahua afgestapt van brokken. Hij mist enkele tanden en hierdoor was her voor hem een opgave om te eten. Nu krijgt hij elke dag 50gr compleet vlees. Regelmatig verschillende soorten en dit gaat super.
Nu het probleem: de dichtstbijzijnde zaak die 200gr rollen heeft en veel verschillende soorten is 15min rijden. Deze zaak is niet veel open en zelf werk ik ook veel uren dus dit vraagt veel planning,.. Nu valt dit nog wel mee maar ik ga regelmatig op pad en de hond gaat mee! Niet altijd handig als je altijd een diepvries of koelkast in de buurt moet hebben, zeker met deze warmte.
Nu was ik aan het zoeken om de kvv af te wisselen met blikvoer om zo toch meer vrijheid te hebben maar zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.
Op dit moment ziet Herrmannns en Taste of the Wild er wel OK uit maar misschien hebben jullie betere adviezen? En qua voeren, is dit gelijk als met kvv?
Alvast bedankt van mij en Wolf (die nu luid smakkend zijn vleesje aan het eten is
)