11jarige geholpen poes met blaasontstekings verleden.
Na de eerste keer blaasontsteking heeft ze altijd hills c/d gekregen en toch is de blaasontsteking wel eens teruggekomen. Op dit moment gaat het al weer 8 maand goed.
Echter eet ze de laatste tijd maar de helft van haar normale dagelijkse hoeveelheid. Ze krijgt nu wel de laatste maanden de antistres variant trouwens.
Afgelopen week bij de dierenarts langs geweest, ze is verder fit en drinkt goed. Bloed gecheckt en lever en nieren enz zijn in orde. Wel aardig wat tandsteen maar niet zoveel dat dat het probleem zou zijn, al wil ik het nog wel weg laten halen. Dierenarts wist het ook niet zo goed na t bloedonderzoek dus moet haar regelmatig wegen om te kijken of ze afvalt. Ze is nu voor t eerst gewogen en ze is eigenlijk aardig op gewicht.
Internet binnenste buiten gekeerd en een brok gevonden die goed is voor het gebit, tegen haarballen (heeft ze ook vaak last van) en qua zouten ook veilig is voor blaasontstekingpatienten. Heb nu een drinkfontein neergezet om meer drinken te stimuleren maar dat is nu nog eng
Dus zakje royal canin oral care besteld en hier eet ze wel aardig enthousiast van. Alleen, zonder te kauwen dus
Missie lijkt mislukt, wou graag dat ze haar brokken moest kauwen maar nee dus. Deze brokken lijken niet groot genoeg?
Wie denkt er mee. Ik zoek iets wat ze moet kauwen (brokken komen er nu heel uit met braken en al die tandsteen is ook niet geweldig) en wat ik met een gerust hart aan blaasontstekingpatienten kan geven.