Vier dagen terug zat hier een jonge postduif. Heeeeel erg mager was ie, ook erg suf. Konden hem alleen niet te pakken krijgen, en hij zat voer rond de volliere te pakken. We hadden al zoiets van, hij weet dat hij hier nu voer kan krijgen dus ietsjes aangeboden op een schaaltje. Helaas kwam meneer elke dag terug, en hij blijft schraal. Nu gaat hij dus ook niet meer weg.
Dussss.. We zoeken een oplossing om hem te vangen zodat we de eigenaar kunnen vinden
als ze hem niet meer terug willen oid kan hij gerust blijven, dan hebben we er een vrije vogel bij. Maar eerst zien te vangen..Hij kent mensen. Kan tot 2m afstand komen op mn knieën en dan hopt hij weg. Momenteel zit ik er zo bij:

Maar het werkt dus niet echt. Hij wil niet happen

Enige bokker met nog een idee?
ahum...)
we hebben voer zat.
Dus inderdaad, niet alle duivenmelkers zijn zo.

Die duif had een zeer besmettelijke ziekte. Of hij moedwillig is losgelaten om die reden of het heeft opgelopen terwijl hij rond vloog weet ik niet, maar ik wilde je even waarschuwen hem eerst in quarantaine te zetten en uit te kijken met je eigen vogels! Het zou je maar overkomen, dan ben je net als mij alles in één keer kwijt!
sowieso was ik mijn handen en kleren grondig als ik een andere vogel in handen heb dan een parkietje of papegaaitje