Ontmoet Jiala, sealpoint poesje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Ontmoet Jiala, sealpoint poesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-15 10:53

Sinds kort heb ik gezinsuitbreiding gehad. De katten bij ons op stal hadden weer nestjes en ooit s daar waarschijnlijk ergens een keer een knappe kater een paar keer op bezoek geweest, want het schattige zwart met beetje witte moedertje had een nestje met 2 prachtige sealpoint kittens (15-5-2015). Helaas is moeders niet heel tam en ook haar kinders waren niet zo van mensen gecharmeerd, of nou ja, vooral het meisje niet. Het jongetje in het nestje vond alles eigenlijk wel prima en was ook best nieuwsgierig naar die vreemde rechtop lopende wezens met lekker voedsel <3 Die week dat het zo vreselijk warm ging worden heb ik beide kittens mee genomen, de hooizolder waar ze zaten werd nog een aantal graden warmer dan beneden waardoor ik bang was dat het de kittens van net 7 weken oud fataal zou worden, dat risico wilde ik niet nemen. En door beide mee te nemen (buiten dat ik hem ook niet aan dat risico bloot wilde stellen) hoopte ik dat ze ondanks het gebrek aan moeder toch nog wel wat aan elkaar zouden hebben de komende tijd. En dat hebben ze zeker gehad.

Vorige week zaterdag is het katertje naar zijn definitieve adres verhuist waar ze nu al meer dat stapelgek op hem zijn. Hij heeft de andere poes des huizes ingepalmd, vind het dochtertje van 2 jaar een prima speelmaatje en gebruikt zijn nieuwe personeel graag als matras. Hij is dapper, stoicijns en weet wat hij wil, maar vooral zo super lief!

Mijn meisje heeft wel even moeten wennen aan het gemis van haar broertje, helaas zijn mijn andere poezen eigenlijk niet zo blij met de gezinsuitbreiding, hoewel dat langzaamaan steeds wat beter gaat. En het poesje wat ik ruim een maand geleden nog niet eens naar kijken kon zonder dat ze weg kroop zoekt me nu telkens op en laat me, wanneer ik thuis ben, geen moment alleen! Het is zo'n klef ding geworden <3 Een echt knuffelpoesje die ik mag optillen, ondersteboven mag houden en tegen me aan mag drukken, niet altijd allemaal van harte :P Maar wel volledig angstloos. Ligt volledig buitenwesten lekker op schoot te pitten (voor mij altijd het toppunt van vertrouwen) en verteld me vooral graag wanneer het etenstijd is :D Ze is zo enorm lief! En ook nog eens onwijs mooi, kijk maar!

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9 Blijf verliefd op deze prachtige foto van haar broertje <3
Afbeelding

10 En nog 2 kiekjes van Kiska (geboren 5 oktober 2014)
Afbeelding

11
Afbeelding

En nog een filmpje om te laten zien hoe leuk ze is <3
https://www.facebook.com/danielle.meybo ... 2278716316

Wesco

Re: Ontmoet Jiala, sealpoint poesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:56

Wat een plaatje

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:05

wat een prachtig beestje!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:19

Plaatje is ze :) <3

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:48

prachtig hoor!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 15:27

Dank jullie wel :#

Steefz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:34

Wat een mooi ding! Kiska mag er trouwens ook wezen. :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:39

Wat een plaatje <3

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:41

Wauw! Wat lijkt ze enorm veel op mijn kat toen 'ie jong was! Alleen heeft ze een iets boller kopje, wel echt mooi zeg!

Als je nieuwsgierig bent naar mijn kat die inmiddels volwassen is, klik voor een recent topic ^^