Op 5 september vertrek ik voor twee weken naar Canada met mijn mams. Suuuuupertof, echt enorm veel zin in! Er is alleen één maar. Een kleine, harige, luidruchtige maar
En dat is Poes. Poes is mijn Ragdoll. Ze kan niet twee weken bij mijn paps logeren, want daar woont een andere kat en onze hond. Plus dat ze daar naar buiten kan, en dat is nou net niet de bedoeling. Allerliefste vriendinnetje heeft al aangeboden twee weken op te passen, maar dat vind ik zo'n belasting en verplichting. Dus. Op zoek naar een pension. Liefst wat in de buurt, Poes vindt rondrijden in de auto in haar reismandje het allerallerallerergste wat er is
Ik ook, want ze gilt de longen uit haar lijf. Zijn er Bokkers met ervaringen hierin? Waar let je op, wat zijn absolute go's en no go's? Prijs is van ondergeschikt belang. Ik ben net al bij een pension hier in de buurt geweest, en dat was vreselijk
Ongeïnteresseerd, het was er rommelig en ik had er helemaal geen goed gevoel bij. Ik ga morgen naar een ander pension hier in de buurt, in Zuidhorn. Poes is mijn allesje, vreselijk verwend
en ik denk dat ze echt doodongelukkig wordt van twee weken in een kooitje waar ze 1x per dag eten krijgt en een schone bak. Help?
Maar zo'n kat is die van jou volgens mij niet.
Dat vind ik best heel spannend. Zal er straks nog even naar kijken op Google.
Maar ze bestaan al jaren, reden eerst altijd in een brommobielding maar tegenwoordig in een auto met logo, dus ze doen toch iets goed
koop je gewoon wat leuks op je vakantieplek als bedankje voor haar

Vreselijk, ik vind het al sneu als ik zelf een weekendje weg ben (zaterdag weg, zondag terug) en ze dus anderhalve dag alleen zit