Ik heb sinds een tijdje kriebels om naast mijn eigen sporten ook nog eens met mijn hond wil gaan sporten. Zelf sport ik vier keer in de week wat afwisselt tussen fitness en wedstrijdzwemmen. Bij dat fitness hoort ook hardlopen.
Even wat info over mijn hond:
Naam:Denver (Lancaster's Denver)
Leeftijd: 2,5 jaar
Ras: Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Toller)
Gezondheid en conditie: Denver is helemaal gezond. Hij is vanaf het moment dat hij oud genoeg was met mij gaan hardlopen. We liepen grotendeels dan 5km. Dit deden we aan aantal keren per week. In april is Denver gecastreerd en is sinds dien niet meer mee geweest behalve twee weken terug een keertje 5km. Dit deed hij prima.
Karakter: Denver is erg sociaal. Hij heeft nooit een stap verkeerd gezet. Hij schat zelf op een afstand al goed in of een langslopende hond braaf is of niet. Merkt Denver dat het een dominante of valse hond is dan gaat hij liggen. Hij is heel goed in groepjes. Hij is enthousiast maar gedraagt zich als het daar de tijd voor is. Voor de rest weet ik niet wat ik erbij kan vertellen behalve dat hij een optimale hond is.
Hier zijn een aantal foto's:

En een oudere foto hihi:

Mijn vraag is dus of jullie mij kunnen helpen zoeken naar een sport voor Denver en mij waarbij we lekker samen bezig zijn.
Groetjes!