Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gydja schreef:Ik denk dat die botten niet zo schadelijk zijn voor honden anders zouden ze die toch niet als honden voer/snoep verkopen? Ik weet het niet zeker maar het zou mij niet logisch lijken als ze iets verkopen wat schadelijk kan zijn voor honden.
Gydja schreef:Ik denk dat die botten niet zo schadelijk zijn voor honden anders zouden ze die toch niet als honden voer/snoep verkopen? Ik weet het niet zeker maar het zou mij niet logisch lijken als ze iets verkopen wat schadelijk kan zijn voor honden.

aikon schreef:Maagzuur van een hond lost botten goed op. Mijn honden krijgen geregeld bot/kluif eten die ook helemaal op (en soms snel) en komt als een witte keutel er weer uit. Als bot echt zo slecht is worden ze niet verkocht. Zelfs mijn DA rade aan om de honden af en toe bot te geven van wegen de tanden.
aikon schreef:Maagzuur van een hond lost botten goed op. Mijn honden krijgen geregeld bot/kluif eten die ook helemaal op (en soms snel) en komt als een witte keutel er weer uit. Als bot echt zo slecht is worden ze niet verkocht. Zelfs mijn DA rade aan om de honden af en toe bot te geven van wegen de tanden.
Luf_Midnight schreef:Hond is een golden retriever ( niet typetje lust alles want het is een vreselijke slechteer) vandaar dat het me ook echt verbaast.
Gister heeft ie de hele middag liggen knagen en vandaag een uur of anderhalf
Stukjes waren wel scherp ongeveer zo groot als stuivers/ 10 cent muntjes
eldango schreef:Gydja schreef:Ik denk dat die botten niet zo schadelijk zijn voor honden anders zouden ze die toch niet als honden voer/snoep verkopen? Ik weet het niet zeker maar het zou mij niet logisch lijken als ze iets verkopen wat schadelijk kan zijn voor honden.
Dat is een hele foute redenatie...
Bewerkte botten zijn altijd slecht.
Botten van dragende delen ook.
Bewerkte botten splinteren.
De botten die verkocht worden zijn vaak gerookt, dus bewerkt.
Even ontopic als je zekerheid wil hebben is een foto nodig. Heb op Stafford forums al veel narigheid voorbij zien komen.