Ik heb sinds kort een ruimee tuin , na wat stoepkrijten ben ik eruit dat het 2 lange rennen worden. 5 stoeptegels breed en ongeveer 20 stoeptegels lang , dan heb ik de opening aan de kant van het huis en niet aan de poort want daar zitten rozen en werkt niet lekker .
Ook zit er een stoeptegen tussen de 2 rennen in , dit om elkaar niet te kunnen uitlokken en elkaar niet kunnen pijnigen . Heb een zwakker konijn en die werd de tent uitgevecht toen het een viertal was , ze kan zich niet weren de poten werken wat minder en als ze turbo aan moet zetten valt ze om omdat haar poten het niet kunnen bijbenen

De stoepkrijt tekening , waar poes lekker chilt daar deur 1 van 3 stoeptegels breed ongeveer. Meer naar links zijn 2 blauwe tegels daar is dan de zone waar niks komt misschien wat planten die konijn vriendelijk zijn . En dan meer naar de schutting ren 2

Vanuit mijn slaapkamer , bij de schuttingdeur ligt een zak tot daar en dan tot het stukje voorraan waar steentjes liggen en 2 planten bakken staan of als je goed kijkt het grote pluimpje gras rechts
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55C35A63
Huidige hekwerk bij ouders , koste me wat to muchie
Ik heb wat rondgekeken , ik heb schuttingkjes gezien van 90 cm hoog en 1.80 breed. Het is 1.50 breed per ren , en ongeveer 5 a 6 meter lang .

Like this
Budget is uiterste max 200 euro , en dan moet er nog een extra schuilhok komen

De tekening van paint , hok en eronder komt nog een graafbak . Paar tegels in de grond en dan grond erop , ook tegels aan de zijkant dat er een bak komt als ware. Misschien dat ik kijken ga voor een vijverbak met wat gaten in de onderkant

Wie o wie kan me uit dit drama helpen
De ren is idd van 3,30 naar 2,50 gegaan , maar de 6 meter blijft
. Ik heb 3 hekken van 2,50 , Dan moet ik nog 8,50 meter hek , deurtjes zijn een meter breed dus ik neem of 1 deur daar is een meter ruimte voor berekend en stap erover heen al kan hij ook open en kan ik beide rennen in 

, dus daar moet ik goed over nadenken. Zonder de poort ligt het alsnog niet echt in budget , maar gaat een leven lang mee en staat wel netjes .

) , en dan de zandbak gaat de grond in. Tegels eruit een gaatje erin en laat ze maar graven , in 2de ren gaan de tegels er ook uit maar omdat daar minder ruimte is graaf ik wat tegels in dan kunnen ze lekker wroeten.