Wij hebben een schat van een hond, een mixje uit spanje, Echt een lieverd.
Is super sociaal, braaf in huis, heel lief voor onze zoon, echt een droom van een hond..
We hebben alleen 1 probleempje met haar.
Het is een avonddier.
Overdag is ze niet vooruit te branden, wil een hele dag een beetje op de bank hangen, gaat wel mee lopen als je haar vraagt, maar blijft net zo lief op de bank hangen.
S avonds daarentegen wil ze vanaf een uur of 7 echt elk uur naar buiten.
Een uur met haar lopen?, hartstikke leuk, maar een half uur later zit ze weer te piepen om naar buiten te gaan. Ze plast dan verschillende keren, en poept ook nog regelmatig.
Dit is alleen niet handig omdat onze kleine man op bed ligt, en ik ook vaak late diensten werk, waardoor mijn man niet uitgebreid met haar kan lopen, je laat de kleine ook niet alleen thuis.
Als ik wel thuis ben gaat een van ons wel elke keer uitgebreid met haar naar buiten.
Is er een manier om haar ritme een beetje te verleggen naar overdag?
Ter info. Als we allebei werken komt er iemand haar een dik half uur uitlaten overdag.
Iemand tips?
.
we smorgens een kwartier met haar. Rond de middag gaat ze met mij een half uurtje lopen en als we werken een uurtje met het uitlaatmeisje. Dan voor het avondeten een snelle plas. Na het eten een uitgebreide wandeling en dan savonds dus nog een keer of 4 een rondje door de buurt.