Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lor1_1984 schreef:biotex groen, sopje maken en daar een nachtje in laten weken.
Daarna gewoon wassen zoals je normaal ook doet, evt met een scheutje schoonmaakazijn ipv wasverzachter.
Andere opties zijn middelen als ecodor, stalfris etc of de kussens vervangen.
KimD schreef:lor1_1984 schreef:biotex groen, sopje maken en daar een nachtje in laten weken.
Daarna gewoon wassen zoals je normaal ook doet, evt met een scheutje schoonmaakazijn ipv wasverzachter.
Andere opties zijn middelen als ecodor, stalfris etc of de kussens vervangen.
Ik heb afgelopen week drie nieuwe hondenkussens gekocht. Was niet van plan om ze per pallet te gaan inslaan.![]()

lor1_1984 schreef:KimD schreef:
Ik heb afgelopen week drie nieuwe hondenkussens gekocht. Was niet van plan om ze per pallet te gaan inslaan.
Niet?![]()
Ik weet niet wat voor waterdichte hoezen je hebt, maar ook die moet je ff afsoppen mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Dus die zijn nog geurvrij. KingYasFenn schreef:je kan beter een spuitbus halen dat je katten afschrikt..
mijn ouders hebben die staan.. werkt prima!
zij gebruiken het zodat de kat wegblijft van dingen die niet voor de kat bedoeld zijn
zoals de honden bench etc.
een kat moet gewoon niet bij de spullen van de hond komen. het is niet zijn/haar terrein en het pissen is gewoon afbakenen.. territoriaal..
je moet je katten dus duidelijk maken dat ze niet in strijd mogen gaan met de hond..
met zo'n spray werkt dat goed
waarschijnlijk is de kans groot dat je katten dus niet ruiken naar de pis die er misschien is,
maar aan de hond..
kunnen je katten goed omgaan met de hond?
en de plasser, ook?
want lijkt mij puur een huiselijk 'wie van de huisdieren is hier de baas'
KimD schreef:lor1_1984 schreef:Ik weet niet wat voor waterdichte hoezen je hebt, maar ook die moet je ff afsoppen mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Ik ben net terug, met gevaar voor eigen leven, van de IKEA. Heb nieuwe gehaald, die voor om een één persoons matras.Dus die zijn nog geurvrij.