Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maaaarije schreef:Hier gaat het allemaal goed samen.
Mijn konijnen zitten echter wel in een ren buiten, maar die is niet afgedekt, dus de katten zitten er regelmatig bij in.
De konijnen kijken hier niet meer van op, en de katten gaan gewoon in een hokje liggen slapen.
Ook met de hond gaat het goed. Ze zijn wel is ontsnapt, de hond wil graag spelen.. maar als ik aangeef dat dat niet kan is het prima en gaat hij gewoon liggen kijken.
noox schreef:Katten zijn best eigenwijs, maar ze luisteren wel. De hond ook.
In een ren is wel slim, maar zullen ze zich dan niet opgesloten voelen?
Mijn hond is een schatje maar best opdringerig, als we hem weghouden gaat hij blaffen en dat lijkt me juist erg stressvol voor de konijnen.
Ik heb konijnen tussen klein en middelmaat zegmaar. Niet net zo groot als de katten, zeker niet haha.
Soms komen de katten mijn kamer op en dan kijken ze vooral nieuwsgierig (zowel de katten als de konijnen) maar ik jaag de katten altijd weg voor ze er echt heen kunnen gaan.
Noppes schreef:Helaas geen antwoord op je vraag. Maar ik ben hier ook wel benieuwd naar. Vooral naar de introductie.
Wij hebben twee konijnen die rondlopen in huis en de tuin. We willen binnenkort ook een hond nemen. De konijnen hebben ook hun eigen ren, maar ik zou het het mooiste vinden als ze nog steeds los rond kunnen blijven lopen, samen met de hond.