Toegegeven, nu door alle kwijl al niet meer zo fwuffy knuffel 
1.

Hoi allemaal!
Ik ben Evi!
Ik ben momenteel een weekje uit logeren, mijn baasjes zijn op vakantie en nu mag ik een hele week mijn eigen vakantie gaan vieren! Ik ben flink aan het puberen zeggen ze...wat ze daar nou mee bedoelen?
Kijk mij dan, ik ben toch schattig
Omdat het voor mij ook een feestje moest gaan worden, namen ze me mee naar zo'n groot gebouw. Veel geurtjes geroken en piepjes gehoord...maar 1 piepje was het mooiste van allemaal
Ik hoorde hem, en was op slag verliefd. Zoals mijn onderdanen-van-de-week zeggen; ik ben ermee getrouwd
2.

3.

4.

5. En nee, je hoeft geen poging te doen mijn liefde van me af te nemen

6. En toen was het die blonde griet toch gelukt
Afijn, dan maar even lief kijken, misschien krijg ik hem dan terug...

7. Duurt lang

8. Ah toe?

9. Yes!

10.

11.

12.

13.

12. Tussendoor is gebleken dat ik ook nog wat ''schattigs'' kan...geef me nou maar gewoon mijn grote liefde weer terug

13. Hebbes! Tot de volgende keer

1.

Hoi allemaal!
Ik ben Evi!Ik ben momenteel een weekje uit logeren, mijn baasjes zijn op vakantie en nu mag ik een hele week mijn eigen vakantie gaan vieren! Ik ben flink aan het puberen zeggen ze...wat ze daar nou mee bedoelen?
Kijk mij dan, ik ben toch schattig
Omdat het voor mij ook een feestje moest gaan worden, namen ze me mee naar zo'n groot gebouw. Veel geurtjes geroken en piepjes gehoord...maar 1 piepje was het mooiste van allemaal
Ik hoorde hem, en was op slag verliefd. Zoals mijn onderdanen-van-de-week zeggen; ik ben ermee getrouwd
2.

3.

4.

5. En nee, je hoeft geen poging te doen mijn liefde van me af te nemen

6. En toen was het die blonde griet toch gelukt
Afijn, dan maar even lief kijken, misschien krijg ik hem dan terug...
7. Duurt lang

8. Ah toe?

9. Yes!

10.

11.

12.

13.

12. Tussendoor is gebleken dat ik ook nog wat ''schattigs'' kan...geef me nou maar gewoon mijn grote liefde weer terug

13. Hebbes! Tot de volgende keer

Maar voor een weekje zijn ze wel gezellig
.