Sommige van jullie kennen hem wel, Siebe onze nieuwe Friese Stabij pup.
Voor sommige die het misschien willen zien heb ik hier een linkje naar mijn eerdere topic van Siebe:
[BB-ITP] [BB-ITP] Friese Stabij pup, ons nieuwe familielid!
Siebe is sinds maandag bij ons en doet het al erg goed, vandaag voor het eerst bij de paarden geweest, gister strand, dinsdag DA en vandaag zijn eerste puppycursus. Tot nu toe allemaal overleefd
We zijn er achter gekomen dat hij toch wel erg slim is, hij pakt dingen heel snel op en is (nu nog) heel erg braaf, een echt voorbeeldje tegenover de andere pups op de club
Hij is echt ontzettend slim, komt (meestal) braaf naar je toe als je hem bij je roept, zit op commando, kan al een beetje af en loopt redelijk netjes aan de lijn. Hij vindt het heel leuk om iets te doen voor een aai of snoepje.
Hij blijkt een ontzettend sterke neus te hebben, hij deinst bij sterke geuren vaak achteruit (o.a; rioolput en nieuw speeltje), mijn moeder wilt wanneer hij volwassen is met hem gaan speuren en ik ga behendigheid doen.
Genoeg gebabbeld, de foto's!
Eerst de strandfoto's!
1. uitdagen, soort van dan...
(dit ben ik, dat jullie dat ook ff weten)
2. 'Die vervelende halsband...'

3. 'Wat is dít nou weer voor vreemd water
'
4. 'Het is eigenlijk best leuk!'

5. Heuj, een soortgenootje!

6. "AUW"!
Werd echt uit het niets gestoken door een wesp, had zichzelf in de problemen gebracht, rotbeest...

7. Engels Volbloed

8.

9. Plat op je gat

10. Trainen met de clicker, en ik met mn pokerface

11. De storm van vandaag

12. BOINK!

13. Knuffeltje halen

Heb nog meer foto's maar vond deze wel even leuk, foto's tussen de paarden waren niet interessant, hij heeft alleen maar in het hooi geslapen
Bedankt voor het kijken, tot de volgende keer!