Woensdag een wandeling gehad met allerlei honden met baasjes die graag fotograferen
Mijn camera was (natuurlijk) ook mee
Hier enkele foto's!

Ondanks dat Joep het spannend vond met zo'n grote groep, vond ik dat hij het best goed deed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn camera was (natuurlijk) ook mee
Hier enkele foto's!

Maar niet zomaar met iedereen, hij heeft wel z'n voorkeuren
Maar dat is niet erg, ik hoef ook niet zomaar met iedereen te knuffelen
Spruitjee schreef:Zo, ik ken kalveren die kleiner zijn! Hoe zwaar is hij wel niet?
Wel een erg mooi dier! Is het ook echt zo dat ze gewoon niet in de gaten hebben zo groot te zijn?

(ik heb zelf ook een DD thuis )
dat kieskeurige herken ik, die van ons neemt ook geen snoepjes van vreemden aan
Luz_ElenaE schreef:Spruitjee schreef:Zo, ik ken kalveren die kleiner zijn! Hoe zwaar is hij wel niet?
Wel een erg mooi dier! Is het ook echt zo dat ze gewoon niet in de gaten hebben zo groot te zijn?
Nee ze gaan gerust op schoot zitten (letterlijk) dat hebben wij met moeite afgeleerd. Hij was wat zwaar voor mijn oma
Maar het leukste is wanneer ze als pup niet meer onder de tafel door kunnen, dan kijken ze echt van "hoe dan"(ik heb zelf ook een DD thuis )
TS wat een mooie dog heb je zeg! En erg mooie foto's ook! Veel plezier met je knuffelreusdat kieskeurige herken ik, die van ons neemt ook geen snoepjes van vreemden aan
Stel clowns zijn het haha!
En bedankt
Ik vind het ook niet erg hoor, sommige mensen kunnen zo'n reus niet op prijs stellen dus het scheelt al dat hij niet zelf bij die mensen in de nek springt haha!
! Vind die foto's in de avondzon prachtig.
Joep is zo gaaf!!