Ik heb gegoogled en mijn moeder heeft ook al verschillende dierenambulance's gebeld, maar niemand weet een vogelopvang Asiel wil hem niet...
Het gaat om een jonge merel. Is gehecht en zit aan de AB. Hij doet het heel erg goed, zit gewoon op zijn poten, kijkt om zich heen, drinkt en eet.. Maar hij zal toch de natuur weer in moeten en daar kunnen wij hem niet op voorbereiden. Dat het geen officiele opvang is maakt niet uit.
Dierenambu Zwolle zou deze in principe gewoon op moeten halen.... Gek.
Daphne__
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-15 11:17
Maar wij wonen in Wezep, daar komt Dierenambulance Zwolle niet. Wij moeten Elburg bellen, maar daar heb ik zelf gewerkt en dan word hem zijn nek omgedraaid en Harderwijk wil niet helpen.
Kan zo iig dierenambulance Zwolle bellen om te vragen om een opvang! Brengen is geen probleem, wil ook wel een stukje verder weg gaan voor haar.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik zat ook aan Flappus/Brutus te denken. Een konijnenopvang, maar de eigenaar vangt ook regelmatig andere dieren op en heeft zelf vogels. Misschien kan hij je verder helpen. Edit: Ik schreef konijnenopvang, maar zie op de website dat Flappus tegenwoordig veel meer dieren opvangt (geen wilde dieren, maar ik zou er toch een belletje aan wagen).
Je hoeft er in elk geval niet rouwig om te zijn dat het asiel de vogel niet aan wil nemen, dierenasiel Zwolle is dramatisch slecht.
Laatst bijgewerkt door Anker_20 op 23-07-15 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt