Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
murness schreef:Ik krijg twee konijntjes. Staat in de eerste zin van mijn berichtje
sorry.
murness schreef:Heb je bewust gekozen voor een voedster en ram? En hoe oud zijn ze nu? Ik ben er nog niet helemaal uit of ik twee voedsters of een ram en een voedster neem.
murness schreef:Ram en voedster heeft inderdaad wel de voorkeur hier. Ik heb al op internet gezocht vanaf wanneer de ram gecastreerd zou moeten worden. Ik heb verschillende dingen gelezen, dus twijfel nu een beetje.
Ik heb geen zin in baby's en zeker niet van konijnen die zelf nog niet volwassen zijn.
Tot ik de afspraak gemaakt had voor het castreren en bedacht. hmmm ik had er eigenlijk nog nooit echt onder gekeken..?

Tot ik de afspraak gemaakt had voor het castreren en bedacht. hmmm ik had er eigenlijk nog nooit echt onder gekeken..?
[/quote]
Hahaha, dat is zeker humor.
Heel eerlijk gezegd is die van mij waarschijnlijk enorm gepest door kinderen waarschijnlijk. Toen hij in het kleine verblijf zat (hij is gedumpt bij de vogelopvang waar ik vrijwilliger ben) was hij erg agressief en hing hij bij meerdere mensen in hun handen. Nu hij gecastreerd is, de ruimte, en een maatje heeft, is dat al een stuk minder, maar ik moet hem wel duidelijk laten zien dat ik er ben en niet zomaar de voerbak pakken, hem oppakken of hem ineens aaien. Als ik hem rustig benader is het goed, hij is gewoon getraumatiseerd en vereist een andere aanpak. Het is in ieder geval een heel blij konijn geworden in die korte tijd dat hij bij mij zit, en al ontzettend verandert.
oeps..