Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladybird schreef:Niks denk ik? Katten doen niet aan omlopen, en doen waar ze zin in hebben..
Maar misschien kun je Koffieprukt door het zand van je tomatenperkje mengen, daar houden katten niet van.
dan moet ik waarschijnlijk koffieprut van de buren waar de kat van is maar lenen.
speurneusc schreef:tsja je kan nu eenmaal niet tegen een kat zetten bij die mensen op nummer ... mag je niet komen. Denk toch dat je zelf verantwoordelijk bent om je tuin kat dicht te maken zodat ze er niet in kunnen en dus niet bij jouw tomatenplantjes kunnen komen.
Cayenne schreef:Een nieuwe hond nemen?
Citaat:De desbetreffende mensen zijn in staat om mijn tomatenperk te vergoeden, maar kunnen de kat niet binnenhouden. (hij is al 14 jaar buiten)
Zoe_97 schreef:dit i de spuit die ik bedoel. op "my cat from hell, gebruikte ze zo iets om een kat uit een ruimte te houden, werkte erg goed. http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... pray/27378
speurneusc schreef:tsja je kan nu eenmaal niet tegen een kat zetten bij die mensen op nummer ... mag je niet komen. Denk toch dat je zelf verantwoordelijk bent om je tuin kat dicht te maken zodat ze er niet in kunnen en dus niet bij jouw tomatenplantjes kunnen komen.
Babsiej schreef:De eigenaar heeft aangeboden het tomatenplantje te vergoeden dus eigenaar is bekend.
En als je het niet eens bent met enkeltje asiel moet je zorgen dat t niet meer gebeurd. Jouw kat, jouw verantwoordelijkheid.

Cayenne schreef:Spuitkikker dan? Een spuitapparaatje dat water in het rond spuit zodra iets bewegends voet zet in de tuin (gaat niet af bij vogeltjes trouwens).
. maralyn schreef:Zoe_97 schreef:dit i de spuit die ik bedoel. op "my cat from hell, gebruikte ze zo iets om een kat uit een ruimte te houden, werkte erg goed. http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... pray/27378
Dat is nog wel een idee!!
Ik weet dat de kat maar op 1 plek naar onze plateau komt. Met een bewegingssensor is dat ideaal!
Ik gooi het vanavond in de groep.
Ook tegen over de buren.
Ook zij vinden het vervelend genoeg! Ze zijn erg mee levend... dat is onwijs fijn.
Anoniem schreef:Babsiej schreef:De eigenaar heeft aangeboden het tomatenplantje te vergoeden dus eigenaar is bekend.
En als je het niet eens bent met enkeltje asiel moet je zorgen dat t niet meer gebeurd. Jouw kat, jouw verantwoordelijkheid.
Sorry, dat las ik daarna pas hoor
Punt is en blijft wel dat je een kat die al 14 jaar buiten komt niet kan "vertellen" dat ie daar niet meer mag zitten.