Serious agility wedstrijd, wat zouden jullie willen zien?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Serious agility wedstrijd, wat zouden jullie willen zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 20:51

Afbeelding

Zoals velen al weten staat het glazen huis van dit jaar in Heerlen, in ons mooie Zuid-Limburg! *\o/* Als echte fangirls wilden we daarvoor iets organiseren. Met vier meiden organiseren we een agility wedstrijd op 13 December in Montfort.

Nu willen we op deze dag zoveel mogelijk geld ophalen voor het goede doel natuurlijk, en zijn al volop aan het plannen. We hebben besloten om het niet alleen een wedstrijd te houden maar ook een doe-dag voor honden eromheen.

Zo hebben kraampjes, een workshop en een tombola, maar we zijn nu een beetje door onze ideeën heen en hebben de hulp nodig die we kunnen krijgen. Wat zouden jullie nou leuk vinden om te doen, te zien of te krijgen op zo'n wedstrijd?

Voor onze Tombola hebben we al een paar spulletjes, geknoopte fleecespeeltjes, hondenriemen en halsbanden, tegoedbonnen voor workshops van bijvoorbeeld Hoopers of Bodywork, wasmunten voor de hondenwasstraat, zakken voer, snuffelmatten, hondenspeeltjes en nog wat dingen.

In onze kraampjes hebben we een snuffelhoek, mensen die hondenspullen thuis hebben liggen die ze niet gebruiken kunnen ze bij ons inleveren en wij verkopen die dan weer, als het niet verkocht wordt doneren we het aan het goede doel. Iemand die ter plekke fleecespeeltjes maakt, de eigenaar van de workshops staat er ook.

Maar ideeën dus, iemand?

En voor de mensen die een kijkje willen nemen op onze FB, KLIK!

AlwaysH

Re: Serious agility wedstrijd, wat zouden jullie willen zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:54

Wauwwieee!
Wil ik wel heen met m'n pup, die dan geen pup meer is natuurlijkx'D
Maar dan is hij nog niet een s ene jaar dus meedoen, nah :+

Als ik, kan kom ik zeker! En dan gaat m'n Friese pup (Siebe) ook mee :7

AlwaysH

Re: Serious agility wedstrijd, wat zouden jullie willen zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 20:56

Kunnen jullie geen show houden? Dat baasjes hun honden kunnen verkleden ofzo? En dan krijgt de winnaar een prijs?

Ik zeg maar wat hoor 8)7