Mijn volwassen kat heeft een behoorlijk medisch verleden waardoor hij speciaal dieet voer kreeg. De mogelijkheid was om ipv dit voer, vers vlees te gaan voeren.
Sinds vorige week heb ik besloten om dat te gaan doen aangezien ik er afgelopen weekend ook een kitten bij heb gekregen.
De eerste dagen vrat ipv at hij het op en leek het heel erg lekker te vinden. Nu heb ik de kitten er bij en die krijgt nog kittenbrokjes maar daarnaast ook een beetje vers vlees.
Nu is het zo dat de volwassen kat zijn verse vlees laat staan. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Ik heb vers vlees van Naturis, rolletjes van 150 gram die ik in 4en deel waardoor hij dus 37,5 gram per voerbeurt krijgt. Dat is 2x per dag.
Op de site vernam ik dat ik 30 gram per kilo lichaamsgewicht per dag zou moeten geven en in de winkel zeiden ze 30 gram per dag? Kan het er aan liggen dat hij dus te veel krijgt waardoor hij het laat staan?
Hij wil wel de brokjes van de kitten steeds stelen en de kitten eet het vlees wel gewoon heel erg goed.
Hoop dat iemand tips of ervaringen heeft!

ik volg even.
zijn voorkeur gaat nog altijd uit naar de goedkope brokjes

Daar stinkt de visversie ook enorm van.