Ik wilde de vogeltjes, koe en hertjes op de foto zetten.. Maar ik kwam terug met best bijzondere en bizarre foto's.. Dat had ik natuurlijk niet gedacht!
Zo dacht ik dus dat een kauw geplet was door de varken.. Want hij lag achter de varken op een hele vreemde manier. Dus een foto gemaakt om het beter te zien.. Later stond hij op en dacht ik: Nouja oke, zal vast wel een reden hebben dat ze dit doen.. want hij/zij was niet de enige.
1.

Ik dacht dat dit de boosdoener was
2.

Ook zag ik een kauw lekker plukken van een geitenhoef. Dat heb ik ook nooit eerder gezien.
3.

En de herten vond ik ook enorm leuk.. In het begin was ik teleurgesteld, ze lagen allemaal in de schaduw, dus liep verder en kwam later weer terug. En maar goed ook, ze waren opgestaan en ze waren heeeel nieuwsgierig wat ik in mijn handen had.. Maar als ik mijn camera naar beneden deed, toen was ik plots heel gevaarlijk

Voor het eerst heb ik een close-up van een gewei en oog van herten kunnen maken, zo dichtbij kwamen ze! En het kalfje heb ik ook zeker kunnen vastleggen!
4.

5.

6.

En het kalfje
7.

En ik zag een vlindertje.. Ook nog nooit eerder gezien, maar vond hem wel heel mooi!
8.

Lekker bij elkaar liggen.
9.

10.

De paarden mogen ook niet ontbreken op een kinderboerderij!
11.

De koe!

12.

13.

14.

15.

Ik vond het een erg leuke ervaring, zoiets simpels en toch leer ik nog dingen bij, want heb de meeste dingen toch echt niet vaker gezien.
Dat doen ze wel vaker!