Ben ik gisteravond meteen geweest en die dacht aan vlooienallergie, ondanks dat ze geen vlooien heeft kan en van buitenaf al genoeg ellende veroorzaken.
Sinds wanneer speelt dit? Als je pas 1 keer behandeld hebt zou ik niet meteen wonderen verwachten, maar ik vraag me eigenlijk wel af waarom je daarmee behandeld?
Wat zei de dierenarts nog meer? Is er ook een afkrabsel gemaakt en hebben ze toevallig schimmelkweek ingezet?
Laatst bijgewerkt door Careano op 16-07-15 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
In april is de baarmoeder verwijderd? Ik weet wel dat teefjes nogal eens kaal willen worden of kale plekken krijgen na hormonale schommelingen of veranderingen. Maar eigenlijk vind ik dat wel een beetje laat...
Heb zojuist contact gehad met de dierenarts. Hormonale kwestie kan hij bijna uitsluiten omdat het niet symmetrisch is. Het vermoeden is vooralsnog een vlooienallergie ondanks dat ze zelf geen vlooien heeft.
Heb een shampoo gekregen en ga door met de vetericyn. Gelukkig heeft ze geen jeuk. Ik maak me er drukker om dan zij haha
Liannevh
Geplaatst: 16-07-15 19:02
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 22-11-22 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Sunrise_
Geplaatst: 16-07-15 19:03
Mijn hond heeft dit ook op oudere leeftijd (13) gekregen. Ze is toen behandeld aan haar anaalklieren, maar de DA schreef het ook toe aan ouderdom. Het is na de behandeling overigens niet gestopt. Mijn hond zat er overigens ook aan te bijten, dus dat is wel anders dan bij jouw hond.