Tsja mijn dierentuin
, mijn poezen, hamster en bijna weer 4 konijnen. Maar oh wat is het genieten van mijn mafkezen! Maar voorlopig genoeg eraan 
Eerst de poezen bij mijn ouders , Muis/Kippie ken ik sinds geboorte bij buurvrouw alweer bijna 12 jaar terug. :

Haar (dove) dochter Snuitje van 11 :

Snuitje is helemaal gek op me

Dan heb ik nog mijn knotsgekke goedzak Utopia , stumpertje heeft altijd wel wat
. Anderhalf uur voor haar gereden, ze is echt geweldig . Karaktertje maar echt een softie :
En met haar maatje Dobby , Dobby was ram en geboren op zelfde instelling als Nynke. Zijn hok was nodig dus het was tijd om in het bos gedumpt te worden , heb hem maar meegenomen en is best een leukerd! :

Mijn poes Lola gekomen toen Rambo al 2 weken weg was gelopen alleen ik wist Rambo te vangen en Lola bleef ook, praat de hele dag door . :

Dikke Rambo met een verleden dat haar getekend heeft , enorm bang. Maar oh als ze je kent, enorme knuffelbeer als ze haar dag heeft :

Hamster Sir Oliver The First , mijn bokt hamster :

Goed kijken maar konijn Takkie's Nynke met de fles opgevoed , haar maatje is niet zo gediend van foto momenten. Liep tussen 15 konijnen op zorginstelling , in de regen uit haar hol gespoeld of ze was eruit even en toen is hol ingestort geen idee. Ze was 2 weekjes , haar meegenomen en is me er 1
:
Bunnies samen :

Pleegkind op afstand Chris , mijn flessenlam :

Wat een rijkdom ♡♡