Ik ben Knorrie en ik zal je vertellen over mijn vermoeiende baasje en rare huisgenoot!
Als eerste regel, ik moet ALTIJD aandacht hebben! Daar ben ik immers een kat voor, wat ik wil, gebeurd!
Maar mijn baasje is zo verslaafd aan 1 of ander blauw scherm dat ze niet eens doorheeft dat ik AANDACHT wil!!!! Nou... dan maar zo!

Tot overmaat van ramp, ruilt ze dat blauwr scherm in voor een wit scherm, HALLOOOO IK WIL AAAAAAANDACHT!!!

Nadat ik de ipad van mijn baasje wilde saboteren door de kabel door te vreten zodat ik wel aandacht moest krijgen, zat ze ineens weer voor een ander scherm!
"He... een andere kabel..... als ik die nou ook eens doorbijt...
"
Vervolgens is mijn baasje ook nog eens verslaafd aan Pizza, hier zat ik een aanval op de pizza te beramen...

EN TOEN DACHY IK.... JAAAAAA ze zit zonder iets in dr hand te hebben!!! En gelijk greep ik mijn kans en ging op dr liggen! Werd ik weer aan de kant gebonjourd omdat het te warm was

EN TOEN LAG ik eindelijk bij haar!!!! En toen hield ze me in de houtgreep... HEEEEEEEEELP!

TOT overmaat van ramp moest ik ook nog tinychatten met een of ander hyperactief kind *ZUCHT*

Maar wat ik je nu ga vertellen! Er loopt 1 of ander raar ding genaamd Puna op het balkon...

Kan ik dat opeten??
Nadat we kennis hadden gemaakt mocht ik op visite komen!

En ik ben de moeilijkste niet, dus mocht ze ook bij mij komen!

oogjes dicht, snaveltjes toe, ik ga weer slapen want ik ben zo moe!

! Gezellig hoor zo'n konijntje vriendje.....