Hond warm houden..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elpharo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 19:58

Hehe...misschien kan je een warmtelamp lenen bij een kuikenboer...alhoewel de kans groot is dat zij ze met deze temperaturen zelf nodig hebben...

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 19:59

Eerst dacht ik dat het onserieus was. Daarna plaatste TS veel te serieuze reacties waardoor ik weer ging twijfelen. Maar nu na de laatste, is het toch wel duidelijk een onserieus topic :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:02

dees_daan schreef:
[***] schreef:
Ken je niemand die een sauna heeft? Dan blijft hij tenminste warm. Of even contact opnemen met een plaatselijke sauna? Ik zou in ieder geval echt wel een stuk of 5 kruiken halen, vooral voor de nacht, dan koelt het flink af!


Ik kan een sauna in de buurt bellen maar daar mogen we s'nachts niet blijven denk ik? Dan zit ik vannacht weer met hetzelfde probleem.. Dan zijn de kruiken inderdaad een betere optie, de winkels zijn nu allemaal al dicht dus ik los het vanavond wel op met dekens en de 2 kruiken die ik heb en dan ga ik morgen de andere kruiken ophalen.
Misschien helpt het ook als ik zijn eten in de magnetron zet? Dan krijgt hij nog wat warms binnen.

Ovens ed ga ik niet aan beginnen, in de gebruiksaanwijzing staat dat er geen dieren en kinderen in kunnen dus dat valt af..


De andere honden zijn wel normaal overigens, die lijken het niet koud te hebben.

Sorry, twee dekens en twee kruiken met dit weer? :\ Arm dier, die bevriest 's nachts dan bijna! Gewoon even contact met de sauna opnemen, als je ze een mooi bedrag aanbied zullen ze heus wel meewerken, ook omdat het leven van de hond op het spel staat!


Edit: Jammer dat er mensen in dit topic zijn die er om lachen, vind dat niet gepast en TS en nog belangrijker haar hond hebben hier niets aan. :n
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-15 20:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Artocreas

Berichten: 1710
Geregistreerd: 26-07-12
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:02

dees_daan schreef:
[***] schreef:
Ken je niemand die een sauna heeft? Dan blijft hij tenminste warm. Of even contact opnemen met een plaatselijke sauna? Ik zou in ieder geval echt wel een stuk of 5 kruiken halen, vooral voor de nacht, dan koelt het flink af!


Ik kan een sauna in de buurt bellen maar daar mogen we s'nachts niet blijven denk ik? Dan zit ik vannacht weer met hetzelfde probleem.. Dan zijn de kruiken inderdaad een betere optie, de winkels zijn nu allemaal al dicht dus ik los het vanavond wel op met dekens en de 2 kruiken die ik heb en dan ga ik morgen de andere kruiken ophalen.
Misschien helpt het ook als ik zijn eten in de magnetron zet? Dan krijgt hij nog wat warms binnen.

Ovens ed ga ik niet aan beginnen, in de gebruiksaanwijzing staat dat er geen dieren en kinderen in kunnen dus dat valt af..
De andere honden zijn wel normaal overigens, die lijken het niet koud te hebben.


_O- _O- _O-

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:03

dees_daan schreef:
[***] schreef:
Ken je niemand die een sauna heeft? Dan blijft hij tenminste warm. Of even contact opnemen met een plaatselijke sauna? Ik zou in ieder geval echt wel een stuk of 5 kruiken halen, vooral voor de nacht, dan koelt het flink af!


Ik kan een sauna in de buurt bellen maar daar mogen we s'nachts niet blijven denk ik? Dan zit ik vannacht weer met hetzelfde probleem.. Dan zijn de kruiken inderdaad een betere optie, de winkels zijn nu allemaal al dicht dus ik los het vanavond wel op met dekens en de 2 kruiken die ik heb en dan ga ik morgen de andere kruiken ophalen.
Misschien helpt het ook als ik zijn eten in de magnetron zet? Dan krijgt hij nog wat warms binnen.

Ovens ed ga ik niet aan beginnen, in de gebruiksaanwijzing staat dat er geen dieren en kinderen in kunnen dus dat valt af..
De andere honden zijn wel normaal overigens, die lijken het niet koud te hebben.
Dus jij maakt enkel groenten klaar in de oven? >;)

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:03

Gewoon in de auto steken en in de zon zetten,heeft hij het snel warm genoeg.

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:05

Ik zou toch even een bezoekje aan de DA brengen...en voor jezelf dan ook langs de huisartsenpost...misschien valt er nog één en ander te redden... :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:11

Pandora2 schreef:
Ik zou toch even een bezoekje aan de DA brengen...en voor jezelf dan ook langs de huisartsenpost...misschien valt er nog één en ander te redden... :') :')


De DA hier is dicht en rekent dan het weekendtarief en misschien ook nog wel een avondtarief.. Als ik hem gewoon mee neem naar de huisartsenpost kunnen ze daar ook even naar hem kijken?

Femke_Tweety

Berichten: 12001
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Hond warm houden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:17

Ja hoor .
Vinden ze leuk.

Beetje afwisseling in patiënten doet een dokter goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:21

Femke_Tweety schreef:
Ja hoor .
Vinden ze leuk.

Beetje afwisseling in patiënten doet een dokter goed.


Ik zal ze zo bellen, misschien hebben zij nog wat noodkruiken liggen die ik het weekend mag lenen, dan is het voor vannacht ook geregeld.
De kruiken lijken mij in ieder geval de fijnste oplossing voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:23

Ik zou als ik jou was ook even naar de ogen laten kijken, die zijn een beetje rood. Ik denk dat een mok groentesoep de hond ook wel goed doet. :j

Boheme

Berichten: 2104
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:23

Of stenen in de oven doen. En hem daarop neerleggen, wel met een kleedje ertussen anders krijgt hij/zij van die rare plekjes. Of een föhn onder de deken houden moet ook lukken. Natuurlijk zijn deze tips bij gebrek aan kruiken

Century

Berichten: 5986
Geregistreerd: 19-10-09
Woonplaats: Uden (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:23

Ik denk dat je hem groentesoep moet voeren inderdaad :j knapt hij vast van op. Wel eerst goed opwarmen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:23

Geryon schreef:
Eerst dacht ik dat het onserieus was. Daarna plaatste TS veel te serieuze reacties waardoor ik weer ging twijfelen. Maar nu na de laatste, is het toch wel duidelijk een onserieus topic :+
Precies dit. _O-

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Hond warm houden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:27

Maar even serieus :)) Wat een mutsje zeg :)) 30 graden buiten en mijnheer duikt weg onder de dekens :))

Hoe gaat hij dat volhouden als het buiten vriest :))

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33825
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Hond warm houden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:28

_O-

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:43

dees_daan schreef:
Pandora2 schreef:
Ik zou toch even een bezoekje aan de DA brengen...en voor jezelf dan ook langs de huisartsenpost...misschien valt er nog één en ander te redden... :') :')


De DA hier is dicht en rekent dan het weekendtarief en misschien ook nog wel een avondtarief.. Als ik hem gewoon mee neem naar de huisartsenpost kunnen ze daar ook even naar hem kijken?


Ja, absoluut !! Eerlijk gezegd denk ik wel dat ze eerst met jou naar de spoedgevallendienst gaan rijden :+ ... Kunnen de andere dokters even met het hondje kroelen :))

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Re: Hond warm houden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:50

ik vraag me nu echt af of dit serieus is? :') het klinkt wel serieus opzich :Y)

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:51

Heb je hem al een borreltje gegeven? Dan warmt hij van binnen lekker op :brr:

luuntje

Berichten: 13986
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:51

Je kan ook lege flessen vullen met warm water, wel de dop erop doen en die bij je hondje leggen.
Heb je geen partner, of zelf tijd, om de hond op je blote huid onder je trui te dragen?

Pandora2
Berichten: 19855
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:56

Jasper schreef:
Heb je hem al een borreltje gegeven? Dan warmt hij van binnen lekker op :brr:


Kan niet...hij moet zo op onderzoek bij de huisartsenpost :')

Gishi

Berichten: 369
Geregistreerd: 15-01-15
Woonplaats: Zuid Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 20:59

Ik zal 112 bellen als ik jou was :')

Anoniem

Re: Hond warm houden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:02

Ts is offline, ik denk dat ze naar de huisarts is. +:)+

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Re: Hond warm houden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:05

Is dit serieus of neit?

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:07

Myrthe2003 schreef:
Is dit serieus of neit?

:')