We hebben inmiddels 4 kattenbakken in huis waarvan drie open bakken met een lage rand speciaal voor kittens. Twee bakken zijn gevuld met houtkorrels en twee met grit. De bakken staan verspreid door de kamer en eentje staat op de plek waar ze graag poept (op het gordijn
) maar ze presteert het dan nog om het naast de bak te doen. Ze bakken worden heel regelmatig verschoond. Ik weet niet zo goed wat ik nog kan doen om haar zindelijk te krijgen... Het staat op de planning dat ze over drie weken samen met haar broertje gaat verhuizen maar ik kan haar op deze manier natuurlijk ook niet mee geven aan haar nieuwe eigenaren want dit is echt niet leuk meer....
Ik hoop dat ik hier op bokt de gouden tip kan krijgen om dit meiske zindelijk te krijgen, het is verder een ontzettend lieve en leuke kitten maar door dit gedrag gaat de lol er wel een beetje af inmiddels...
(De kittens worden volgende week ingeënt en dan zal ik ook bij de dierenarts informeren maar hoe meer input hoe beter lijkt mij)
het horen en zien verging je, ze klimmen luid mauwend door de hele bench heen en moeder liep en ook nog eens omheen te gillen. Moeder erbij hielp ook niet, ze blijven kabaal maken, proberen te ontsnappen, gooien het water, voer en de kattenbakken om...