Ervaringen webshop Chewie XL?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Ervaringen webshop Chewie XL?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 19:00

Hai Bokkers,

Ruim anderhalve week geleden heb ik een bestelling geplaatst op Chewie XL (webwinkel dierbenodigdheden).
Ik vermoed dat bij mijn bestelling een verkeerde zak voer zit, aangezien ik dit voer helemaal niet ken. Tevens komt de zak niet overeen met de afbeelding in de webshop.

Nu heb ik deze webshop gelijk dezelfde dag gemaild. Helaas na een week nog geen antwoord. Daarom weer een reminder email gestuurd. Tevens een bericht op hun Facebookpagina geplaatst, maar ook hier geen enkele reactie op, terwijl ze wel iedere dag meerdere updates/aanbiedingen plaatsen op hun Facebookpagina.

Nu had ik vanmorgen het nummer van hun winkel gebeld, maar deze meneer vertelde mij dat ik echt via de email contact op moest nemen. Hij kon het in de winkel niet nakijken helaas......

Iemand nog meer ervaring met deze webshop? Met name het afhandelen van vragen/klachten?
Het is geen dringende vraag, maar ik vind het toch heel vreemd dat ik nog niks gehoord heb. Het email adres moet kloppen. Ik heb het namelijk gekopieerd van hun website.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 08:36

Ja, ik. ...

Geen positieve ervaring helaas. Ik had een mand besteld waar ik heel lang op heb moeten wachten. Ook toen verliep het contact moeizaam en uiteindelijk behoorlijk onbeschoft van hun kant.
Toen de mand kwam bleek deze kapot. (En van prutskwaliteit,maar gezien hij toch al kapot was en terug moest. ..heb ik dat maar naast me neer gelegd) we hebben de mand terug gestuurd en ons geld terug gevraagd.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 23:21

Hm....klinkt niet best! Vervelend dat het bij jou zo mis is gegaan.
Terugsturen wordt hier nog een opgave. Ik heb namelijk geen factuur in mijn pakket gekregen o.i.d. :=
Het gaat om een zak hamstervoer van 3 euro, maar het is wel het principe dat ik niks van hun hoor!!! Ze plaatsen wel elke dag een nieuwe update op hun Facebook pagina, maar reagerem op mijn emails? Ho maar..... :n
Eerste en laatste keer dat ik daar wat bestel dus.

Mizora

Re: Ervaringen webshop Chewie XL?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 09:36

Gaat het om muesli van Science Selective toevallig? Want die zijn qua verpakking en naam net veranderd. Los van het feit dat dit soort communicatie uiterst slordig is. Berichten op hun facebookpagina plaatsen wil bij dit soort gedrag wel eens helpen.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 14:18

Precies die ja :) ben vandaag netjes gebeld. Heb wel even aangegeven dat ik niet geheel te spreken ben over hun service.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 15:14

Dus het is opgelost? Science Selective heeft het deze ronde niet handig aangepakt (je bent namelijk niet de eerste die denkt dat hij het verkeerde voer heeft ontvangen).

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 21:58

Gelukkig wel! Ik vond het inderdaad heel vreemd om een andere zak te ontvangen! Ben niet de enige dus ;)