Helemaal nu het vrouwtje een nieuwe lens heeft gekocht. Wie moest het weer ontgelden gister?
Juist ja. Ik. Dus, wat doe je dan als lief kijken al niet werkt; je stampt weg met je platvoeten, steekt je staart in de lucht en je laat ze even een dikke poepert zien!

Juist ja. Ik. Dus, wat doe je dan als lief kijken al niet werkt; je stampt weg met je platvoeten, steekt je staart in de lucht en je laat ze even een dikke poepert zien!

Helaas gaf dat eigenlijk weinig resultaat. Ben je in alle rust je poten aan het wassen, staat ze er weer hoor.

'MAM. PRIVACY JA.'

Helaas weet mijn mamma precies waar ze me wakker voor mag maken... Namelijk plakjes worst...

Nadat ik snel een plakje had gepikt ben k weggerend, om op het dak* even mooi neer te ploffen. Zoek het maar uit met je mini lensje, hier kom je toch niet bij!

Maarja... De lavendelplantjes zijn dan ook wel weer erg ehm, aantrekkelijk om naartoe te rennen...

Wat mot je nóu weer.

Zucht. Echt. Die mensen... Als ik jullie één tip mag geven, lieve poezen en katers van Bokt...
Zorg ervoor dat je nóóit... Maar dan ook nooit...
míjn mens van me afpikt. Dit is mijn mens, mijn huis en het liefste mens wat ik ooit heb meegemaakt

En weet je waarom?

Ik hoef maar lief te kijken en ik krijg alle kusjes, knuffels, kriebels, en lekkers wat er maar te vinden valt. En het enige wat ik daarvoor hoef te doen is gezond zijn en me gedragen. Gaat tot nu toe prima
*Ons "dak" waar we het hier over hebben is eigenlijk een soort binnenplaatje waar hij niet uit kan ontsnappen, omdat we op 1 hoog wonen en de overige panden die eromheen aansluiten 2 tot 4 hoog zijn. Geen kat is gewond geraakt tijdens deze foto's
Enige wat gewond is geraakt is m'n haar, droog weer maakt er echt lelijk strohaar van
Geen fototechnische hoogstandjes, ik moet nog erg wennen aan m'n mini lensje maar ben wel errug blij
Het is bij ons vrij donker en daar krijgen ze weer de grotere pupillen van. Dat en het feit dat ie m'n vriend zag zitten met een ijsje denk ik
....wat mis ik dat beestje

Kusjes geven is ook zo leuk "geef mamma kusje" en dan zie je echt die pootjes wegduwen tegen m'n neus aan van "bah bah bah bah kusjes bah"
Trof 'm de derde keer namelijk zo aan; 

:p