[BB] Dagboek van lam Chris , van slap naar vele malen sterker!
Meneer kreeg de naam Chris , na een terrortijd bij mij is hij verhuisd naar flessenlam Bami en haar mama. Ze zijn uit logeren geweest , weer naar Bami haar mama gegaan. Toen de grote stap naar de wei , en nu afgespeend . Chris in paar woorden zal zijn : Brutaal en Avontuurlijk

Als ik naar wei fiets dan even Chris Chrissss joehoe kom dan , en ja dan komt ie luid mekkerend ik ben en blijf zijn mama
Helaas zal ik per 3 augustus stoppen met vrijwilligerswerk,Chris word gecastreerd en blijft op de wei samen met zijn Bami en de rest van de geitjes!
Maargoed genoeg over meneer het begon zo :
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55EB73C0
Slap , koud , hongerig en heel ver weg .

Daar stond ie dan , kon na een dosis melk soort van weer staan zonder te head bangen.

Heel veel slaap natuurlijk
, ook kwam op dag 2 zijn darmen op gang en vloog de eerste poep de darmpek eruit
en natuurlijk plaste hij al die melk ook uit
http://boktimg.nl/img/m/BHOLIM.jpg

Toen kwam van de ruilhoek een bench , deze heb ik mogen lenen en was het huis van meneer

Nog meer slapen , hij verbrande ook veel energie

Tanken , het witte goud dat hem op de been hield

Beer zijn steun en toeverlaat , zijn stoeimaatje zijn allesie

Met Bami en Nasi , Nasi heeft na een week strijden het verloren en zo was Chris het enige zwarte lam tussen de brunettes . Was voor ons vrijwilligers zware tijd , we verloren een hoogdrachtige merrie . Een paar lammeren en het konijn , dat in een week tijd

Boevenstreken met Bami , bij Bami haar mama

Maar het witte goud sloeg aan , meneer ontwikkelde zelfs vleugels

En horentjes
, de nieuwe pony is soms zo voorzichtig met de lammeren

Voertijd met de andere lammeren , Chris is het oudst van deze club

Chris op stand
, wat is hij groot geworden 
en als laatste :

Wat zouden we toch moeten zonder de bokkers en hun goede adviezen , goede schoppen onder mijn bips en hun liefde voor 1 speciaal mannetje
. Bedankt , diegenen weten het wel

, begint al een echt bokje te worden
, 2 lammeren gaan naar een andere wei en dan een 2ling is nog onzeker en dan Dikkie die heeft alle harten al veroverd een zachtaardig bokje waarvan wij de geboorte mochten meemaken .
Ik zie het nu idd ook