Dikzak ratje Renault voor de lens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Dikzak ratje Renault voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 23:09

Ik heb een tijdje terug foto's van hem gemaakt en bedacht me ineens dat ik die hier niet eens gedeeld heb :oo
Dan toch nog maar even doen, want ik ben natuurlijk apetrots op mijn kleine dikzak <3
Ik heb hem geadopteerd nog voordat hij naar de opvang ging. Ik zou eigenlijk als tussenstap mijn grote vent gaan koppelen aan hem, maar dingen liepen anders en uiteindelijk is hij gekoppeld aan de kleine vent. Vanuit daar was het voor mij dus ook meteen duidelijk, hij blijft :Y) Beste beslissing die ik heb kunnen maken, want ik heb nu weer een ratje die het geweldig vind dingen te ondernemen zoals mee op de schouder als ik de honden uitlaat :D Na een flink dieet (aangezien meneer iets veel te zwaar was _O-) is hij nu op een leuk gewicht, hij heeft nu alleen nog last van overtollig vel :')

Even mijn vent voorstellen :list: :
Naam: Renault
Soort: Rat
Leeftijd: 2 ongeveer
Gewicht: bij de laatste weging 519 gram :')

Geniet mee van mijn fatso, mijn dikkie dik, maar vooral mijn grote rattenliefde <3
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. Smelt <3 <3
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13. Afvallen doe je niet zomaar...
Afbeelding

14. Daar is een gezonde leefstyle bij nodig
Afbeelding

15. En voldoende groenvoer :')
Afbeelding

Bedankt voor het kijken! :wave:

Anoniem

Re: Dikzak ratje Renault voor de lens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:13

hihi wat een dotje, en goed dat hij afgevallen is en dat jeh em op dieet hebt staan. hopelijk mag je nog even van hem genieten. Altijd leuk ratjes waar je ook iets mee kunt doen. Ik heb hier 4 meiden zitten die liever in de kooi op ontdekking gaan. Maar zijn dan ook ratjes die een slechte start hebben gehad dus ze mogen gewoon lekker rat zijn nu in een mega kooi ;)

Die eerste foto vind ik wel erg geinig hoor hahaha.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 23:29

wat een droppie!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 10:47

Bedankt! :D

Lianne schreef:
hihi wat een dotje, en goed dat hij afgevallen is en dat jeh em op dieet hebt staan. hopelijk mag je nog even van hem genieten. Altijd leuk ratjes waar je ook iets mee kunt doen. Ik heb hier 4 meiden zitten die liever in de kooi op ontdekking gaan. Maar zijn dan ook ratjes die een slechte start hebben gehad dus ze mogen gewoon lekker rat zijn nu in een mega kooi ;)

Die eerste foto vind ik wel erg geinig hoor hahaha.

haha, ja! Dat afvallen was zo drastisch nodig :oo Hij was daardoor ook zo lui geworden dat hij in vergelijking met Twingo amper liep :') Van slaapplaats naar wc, voerbak of waterfles wat eigenlijk de max :') Nu maakt hij dankbaar gebruik van het loopwiel en geniet hij duidelijk van zijn gewichtsafname :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:30

haha nou supergoed!!! fijn dat hij weer lekker in zijn velletje zit.

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:32

Aah wat een schatje :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:34

Op de een of andere manier vind ik ratten op foto's altijd zo enorm knuffelbaar maar ik kan me er in het echt maar niet toe zetten :')
Wel muizen, daar lopen er hier twee van rond haha, maar ik blijf problemen hebben met die staart van ratten :')
Vind ze gewoon superleuk om te zien, dus ik kijk hier wel fijn naar hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:51

haha dat zeggen er meer dat ze die staart eng vinden, maar wat vind je er nou precies eng aan dan? :D

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 11:57

Hier ook ratjes (6 stuks), maar wat een leuke vent dit! Mannen worden sowieso altijd sneller dik haha. Nu alleen nog vrouwtjes en gecastreerde mannen hier...

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:07

Nou eng vind ik de staart niet (meer), geen idee wat ik ertegen heb, want de staart van mijn muizen heb ik geen moeite mee en die is ook lang en 'kaal' dus waar mijn issues zitten, geen idee _O-

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:15

Als ik dit zie wordt de drang toch heel groot om terug een ratje in huis te nemen <3
Maar helaas, ik zit in tijdsgebrek door mijn studies. En daarbij zou ie het niet lang overleven metijn honden :')/

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 12:19

Wat en leukerd <3
Wat kijkt hij lief!