Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diablo schreef:Wat vinden jullie ervan? Afgezien van het feit of inslapen wel of niet terecht was, vind ik het zeer ongepast om een dienst te houden voor honden, die vorig jaar met een groep een andere hond hebben verscheurd.
Goof schreef:Diablo schreef:Wat vinden jullie ervan? Afgezien van het feit of inslapen wel of niet terecht was, vind ik het zeer ongepast om een dienst te houden voor honden, die vorig jaar met een groep een andere hond hebben verscheurd.
Waarom?
Het is een afschuwelijke gebeurtenis, dat zullen de eigenaren zelf ongetwijfeld ook vinden neem ik aan.
Waren mogen zij zelf geen verdriet hebben om hun honden die zij in hebben laten slapen?
niks mis met die honden, hou toch op. Honden die andere honden dood bijten horen aan de lijn (of wat mij betreft de spuit er in) een muilkorf was ook wat haar was opgelegd voor 1 van de honden. Dat gebeurd ook niet zomaar meneer Gaus. Diablo schreef:http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-06-2 ... martin-gau
Hebben jullie het mee gekregen? Er komt een herdenkingsdienst voor de twee ingeslapen honden, die vorig jaar bij de slachtpartij van de labrador waren.
Wat vinden jullie ervan? Afgezien van het feit of inslapen wel of niet terecht was, vind ik het zeer ongepast om een dienst te houden voor honden, die vorig jaar met een groep een andere hond hebben verscheurd. Waarom wordt er niet wat meer mededogen naar de eigenaar van de vermoorde hond getoond?
mag ik even een teiltje

Billy schreef:Zullen we ook herdenkingsdiensten houden voor menselijke moordenaars na de doodstraf? Da's immers ook zielig, en die hebben ook nabestaanden die verdrietig zijn.