Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus nu hebben we er een teefje bij. 

Vrienden van ons hadden een ontzettend leuk welsh springer teefje, echt zo'n leuk hondje! Zijn een keer mee geweest op reuniewandeling en ik zag het ras wel zitten, vriendlief nog niet echt. Toen gingen die vrienden een nestje fokken en wilden ze graag zowel een reu als een teef in eigen beheer houden, maar 2 pups in huis met 2 jonge kinderen.. Niet zo'n best plan
Dus in goed overleg is Ollie toen bij ons komen wonen
Hebben natuurlijk wel uitgebreid gekeken of het ras ook daadwerkelijk bij ons zou passen enzo.. We hebben 'm geshowd voor ze (ik vond het uiteindelijk nog leuk ook dus ik heb VEUL meer gelopen dan alleen de benodigde shows voor de rasvereniging
) en uiteindelijk hebben wij er een fantastische hond aan die súper bij ons past
Match made in heaven, terwijl we zonder hén waarschijnlijk nooit bij de Welsh Springer uitgekomen waren
Ik ben bang dat als ik er een reu bijzet dat dat goed gaat tot puplief een maand of 18 is en zichzelf een hele man gaat beginnen te vinden, en ik weet niet of ik dan de kennis en kunde heb om dat in goeie banen te leiden. Een teef er bij vind ik niet eerlijk tov Ollie want die worden loops
castratie is geen optie, dus voorlopig ben ik nog in dubio
Die stond als pup op een ochtend op mijn terras met een briefje erbij.
Deze dus zelf uit het nest uitgekozen, de rest sprak me op zich niet echt aan in de zin van die moet perse mee naar huis.