Het begon allemaal toen Aura:

En Hermes:

elkaar wel heel erg lief vonden en een mooi broedblok hadden uitgezocht. Niet lang nadat ze hun relatie geconsumeerd hadden kwam er een ei, het gaat om het rechter ei in deze foto:

Niet lang daarna besloot de kleine Elvis dat het ei hem te krap werd en begon zich een weg te knagen door het ei.
Hij werd geboren op 4 april

Het kleine opdondertje ontwikkelde zich in iets meer dan een week rijd tot een klein propje waarvan nog weinig mensen kunnen zeggen dat het mooi is, beetje hetzelfde als bij babies, no effence

Elvis bleef maar groeien en raakte bekend op bokt als Artemis. De puppy's moeten natuurlijk wel een beetje gewend aan handen raken dus mocht hij iedere dag even mee naar binnen om op schoot te zitten

Hij begon al echt te lijken op een grotevogel vogel en het duurde dan ook niet lang voor hij ook grote vogel dingen ging ondernemen, zoals zelfstandig eten. Dat was het teken voor Cayenne om hem gezellig mee naar binnen te nemen samen met zijn kleine zusje Myrrdin

Op 29 mei was het zover, hij moest afscheid nemen van zijn lieve baasje en zusje. Baasje kon immers niet alle babies houden, dan zou haar tuin namelijk officieel worden uitgeroepen tot de valkparkieten plaag van de buurt.
Ik vond dat niet erg, want ik kreeg er een nieuw vriendje bij. Althans, het wordt nog wel mijn vriendje ☺
Mijn kakariki s Kiwi

En Muppet

Alsook de valkparkiet Kuifje

Zaten vol spanning te wachten op hun nieuwe vriendje. Elvis moest namelijk na een wen periode hun kooi gaan betreden wat zijn hoofdverblijf zou gaan worden.
Maar eerst even een weekje wachten en Elvis even de ruimte geven alle veranderingen te verwerken. Op 3 juni mocht hij voor het eerst los vliegen, en op 5 juni ontdekte hij de schommel die op professionele wijze aan een Wasrek is bevestigd. Het Wasrek is benoemd tot speeltoestel voor de vogels

Nu is dan officieel de dag dat hij in de grotere volière mag verblijven, gisteren wilde hij er ook al in maar vond het nieuwe baasje dat nog geen goed idee. Na vandaag er nog maar een keer ingeklommen te zijn moet het nieuwe baasje eraan geloven, Elvis is een grote valkparkiet die zelf zijn beslissingen kan nemen en zich niets meer laat vertellen

Vandaag moet hij dan maar worden los gelaten tussen de terroristen. Hopen jullie mee dat het goed gaat?
Gebeurt de beste.
Dat vond ie al van zichzelf toen het nog een alien-donsje was!

door al die eitjes en babies zie je door de eitjes en babies het bos niet meer, dus extra leuk zon compilatie!!