Stichting Husky Rescue Nederland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

E_sther

Stichting Husky Rescue Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 19:20

De husky, één van de meest bekende honden, omdat hij zo lijkt op de wolf. Dit krachtige uiterlijk is naast heel mooi, ook de grootste valkuil voor de husky. De aanschaf van een husky houdt nogal wat in, aangezien deze honden veel energie hebben.

Stichting Husky Rescue Nederland zet zich in voor husky's in Nederland die niet meer bij hun baasje kunnen of mogen wonen. Juist omdat de husky veel activiteit nodig heeft, is een dierenasiel niet ideaal voor deze soort honden. Daarom zoekt Husky Rescue Nederland gastgezinnen, die een husky op kunnen vangen tot er een gezin is dat de hond wil adopteren.

Mijn naam is Esther en ik ben rayonhoofd voor de provincie Friesland. Dit houdt in dat ik gastgezinnen bezoek en contactpersoon ben voor de gastgezinnen, maar ook voor de adoptanten. Echter is de stichting nog erg jong en zoeken we nog veel vrijwilligers in Friesland. Dat hoeft niet perse te gaan om het opvangen van een hond, maar kan bijvoorbeeld ook als vrijwilliger die vervoer verzorgt.

Wanneer je geïnteresseerd bent en je aan wilt melden, of het nu voor de provincie Friesland is of voor een andere regio, dan zou ik graag met jou in contact komen!
Daarnaast zou ik zelf (gewoon uit interesse) in contact willen komen met husky eigenaren, om gedachten uit te wisselen of ideeën om de stichting meer naamsbekendheid te geven bijvoorbeeld.

*wanneer dit topic hier verkeerd staat, excuses, ik wist niet onder welk forum het dan wel paste*