Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
even goed uitzoeken hoe en wat. Misschien ook gewoon de fokker vragen wat de reden van deze combi en lijnfok is. MyWishMax schreef:Geen idee, maar ik lees wel ff met je mee. En zou graag wat meer weten van je
Eigenlijk zou je het ook ff moeten vragen aan één van de wandelende encyclopedieën, maar dat is misschien voor later een keer handig.
Liever zoveel mogelijk weten en er een verstandige beslissing over kunnen maken.
Zij fokt ook herders
Wendy_Komen schreef:Wat is het coi? En ancestors loss? Dat is nog meer van belang dan het "concept" lijn teelt an sich.
Wendy_Komen schreef:Wat is het coi? En ancestors loss? Dat is nog meer van belang dan het "concept" lijn teelt an sich.
Cayenne schreef:Stuur Wilawander eens een pbtjeZij fokt ook herders
Thesserd schreef:Bovendien komen slechte honden vooral voor bij onverantwoorde en onofficiële fokkers (net als vele problemen bij andere 'ras'honden).
Ik zou als ik TS was gewoon de fokker zelf vragen en onderzoek gaan doen naar de betreffende lijn
MyWishMax schreef:SandraVerl, dat is hier ook niet het geval hoor. Gaat nu juist om een teef waar in zowel vaderlijn als moederlijn 1 keer hond X voorkomt. Dus geen nestherhalingen.
MyWishMax schreef:Het valt mij zomaar mee dat er überhaupt DH op staan.![]()
Welk % moet je pakken, de 1e of 2e?