Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gaat ze niet leuk vinden. Kijk even voor oude dekens en handdoeken, en misschien slim om je moeder ook wakker te maken. In eval van nood kan ze dan sneller reageren.
Verder wens ik trouwens geen gezeik over leeftijd van moederpoes. Ze is vlot en haalt kleintjes me teen uit het vlies. En nummer 3 komt ee net uit! We hadden haar al een paar dagen beginnen in huis.
Het is dan ook geen verwijt naar jou. Amandavd schreef:Geen gezeik over de leeftijd? Vind jij het ook normaal om een kind van 12 een kind te laten krijgen? Want dit is precies hetzelfde. Poes is veel en veel te jong om kittens te krijgen! Ik hoop dat je je in godsnaam goed hebt ingelezen over wat je moet doen als het fout gaat en een DA achter de hand hebt? En de volgende keer je hersens gebruiken voor je je kat zo jong drachtig laat worden. Want dit grenst in mijn ogen aan dierenmishandeling.
Labiesch schreef:Deze kat liep al steeds bij ons in de tuin, we hebben haar hier gewoon een thuis gegeven en toen kwamen we erachter dat we een zwangere kat in huis hadden genomen.
Niet oordelen zonder dat je iets weet