http://www.animalverhuur.nl/
Wat vinden jullie hiervan..?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Net zo kansloos. Alleen hier hebben de beesten er blijkbaar niet echt last van terwijl bij dat andere filmpje denk ik er toch anders over;Black_Devil schreef:Ik woon ongeveer bij hun in de straat (ik weet niet hoeveel locaties er zijn en hoe daar de verzorging is) maar hier is regelmatig de dierenbescherming langs geweest. Ook hebben ze de ene keer weer walibi's en dan weer een stel ezels of struisvogels. De dieren gaan 'op stal' in de trailers.
ook op youtube heb ik een filmpje gezien waar ze voor de grap dieren in een huis hebben gezet puur voor op youtube. in de aftiteling stond dat deze dieren daar ook vandaan kwamen. Alle dieren stonden in het huis door elkaar (de kameel hebben ze met moeite door de deur gekregen). Ik zou persoonlijk nooit mijn dieren voor zo'n doel 'uithuren'. Zoals ik al zei weet ik niet hoeveel locaties er zijn en speelt dit misschien alleen hier maar ik ben er niet zo'n voorstander van... ik weet niet hoe het er op het bedrijf zelf aan toe gaat maar dat de dierenbescherming meerdere keren langs is geweest zegt wel wat.

de dieren hadden het daar ook niet bepaald slecht. Maar de dierenbescherming is wel vaker langs geweest en meerdere mensen in het dorp hebben er ook zo hun bedenkingen bij...