Tsja,ik vind het erg moeilijk om de hoeveelheid aan te geven... 20 bixkorrels ofzo? Weinig in ieder geval. Het is een dierenwinkelkonijntje, ze heeft veel weg van een Rus. Ze heeft er inderdaad al eerder last van gehad. Aangezien ze bij een vriend van me in de tuin zit heb ik er alleen niet altijd zicht op. Daarom weet ik niet zeker hoe vaak/lang ze er al (weer) last van heeft.
Ze heeft inderdaad een lange en veel vacht. Ik zou haar wat vaker moeten plukken, zeker rond haar staart haalt ze het niet goed weg. Zou het daar door kunnen komen ja? Ik dacht altijd dat konijnen dat zelf goed onderhielden...
Er Liggen trouwens ook genoeg droge keutels trouwens, dus het zijn inderdaad de blindedarmkeutels waar ze last van heeft. Te dik zou kunnen, ze is altijd erg flink geweest, zeker itt haar maatje. Ze is al wel een stuk afgevallen de laatste tijd en begint er steeds beter uit te zien.
Da is ze kortgeleden geweest voor haar entingen. Hij vond haar er goed uitzien. Zal binnenkort nog eens langs gaan en hem het probleem voorleggen.
Bedankt voor alle bijdragen trouwens!