Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gewoon fijn bij de moeder laten. Hebben ze ook bescherming. Zorg wel voor een veilig hok, de steenmarter heeft bij ons ook een kip proberen mee te nemen en tja... Alleen de kop paste door het gaas... De rest bleef achter brrr. En waar kippen zijn, zijn ook vaak muizen en mogelijk ook ratten (ivm voer knoeien, kippen schoppen voer ook buiten het hok). Om het hok (naar binnen kunnen ze niet meer) heb ik wel eens een beestje zien rennen.
opa maakte ze letterlijk een koppie kleiner.
Onze kuiken bleek toch een haan te zijn, die begon idd zodra het licht werkt herrie te maken. Dus de haan is naar de boerderij gegaan, hun haan was dood en zij hadden een haan nodig om de kippen bij elkaar te houden. 
Heike schreef:Ik heb een ren met kippen. Vorig jaar enkele kuikens...En ja hoor....twee hanen. Nu zitten er drie hanen in de ren. Dat is niet echt wenselijk. Ze maken elkaar niet af. En leven gewoon met elkaar. Maar toch.
Ik wil dus van die twee hanen af. Maar niemand wil ze. Van mij mogen ze in de soep. Ze hebben een mooi leven gehad en is dus een stukje biologisch vlees. Hoe komen jullie aan die adresjes?
)