Wegens mijn overmatige kattenallergie die een half jaar geleden is vastgesteld zullen onze katten helaas herplaatst moeten worden. We hebben er nu drie en willen om te beginnen twee katten gaan herplaatsen. Eén kat (degene die het minste verhaart) proberen we nog even te houden, mocht blijken dat dit ook niet werkt dan zal helaas ook zij een ander plekje moeten krijgen.
Het probleem is alleen dat één van de twee katten die herplaatst moet worden enorm angstig is. Inmiddels is ze bij ons goed gewend en is ze enorm vrij, maar zodra er bezoek komt zie je haar de hele dag/avond niet. We willen haar dan ook perse herplaatsen met onze andere kat zodat ze in ieder geval samen kunnen blijven.
Maar hoe pak je dit nou het beste aan? We gaan ze sowieso niet op marktplaats zetten en ze gaan alleen naar een ander huisje als mijn man en ik beide een goed gevoel bij de nieuwe eigenaren hebben. Tot die tijd blijven ze bij ons.
Iemand tips? Want ondanks dat het op dit moment geen doen meer is voor mij gaat het mij echt aan mijn hart dat ze weg moeten