Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTammyy schreef:Dat is zo verschillend. De ene wil wel huisdieren, de ander niet. Net als dat de ene wel een roker accepteert en de ander niet.
Wij hebben hier een konijn, ken ook mensen die een hamster, kat of hond hebben. Maar ken ook weer iemand die stiekem een hamster op haar kamer heeft
StableDoor schreef:Ik zit op kot in Antwerpen, de kotbaas vindt het goed dat ik mijn 3 muizen hier houd. Bij de meeste koten is het niet toegestaan, maar vragen aan de kotbaas kan altijd.
felintje schreef:xTammyy schreef:Dat is zo verschillend. De ene wil wel huisdieren, de ander niet. Net als dat de ene wel een roker accepteert en de ander niet.
Wij hebben hier een konijn, ken ook mensen die een hamster, kat of hond hebben. Maar ken ook weer iemand die stiekem een hamster op haar kamer heeft
Bedankt voor je antwoord!
In principe zorgt een hamster niet voor overlast en ook niet voor geur hinder als de kooi op tijd wordt schoongemaakt. Hmmm ik vraag me af wat hun argumenten zijn dan
Ineke2 schreef:Houd die hamster je niet wakker s'nachts dan? Daar zou ik eerder bang voor zijn, omdat je de kooi niet kunt verplaatsen naar een andere ruimte.
felintje schreef:xTammyy schreef:Dat is zo verschillend. De ene wil wel huisdieren, de ander niet. Net als dat de ene wel een roker accepteert en de ander niet.
Bedankt voor je antwoord!
In principe zorgt een hamster niet voor overlast en ook niet voor geur hinder als de kooi op tijd wordt schoongemaakt. Hmmm ik vraag me af wat hun argumenten zijn dan
Shirley schreef:Ik vind een diertje in een eigen verblijf toch wel wat anders dan een hond of kat
Vanaf toen zijn er toch ook een paar regeltjes gekomen ivm het houden van huisdieren.