Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annepaardoes schreef:Niet denken dat jij de hond kan corrigeren! Ook de hond intimideren vind ik een erg fout en gevaarlijk advies! Grote kans dat dit juist mis gaat en dat de hond je dan een keer goed pakt. Niet doen hoor.
Spreek de eigenaar van de hond erop aan. Jij moet je veilig op het terrein kunnen bewegen.
Shellyke schreef:annepaardoes schreef:Niet denken dat jij de hond kan corrigeren! Ook de hond intimideren vind ik een erg fout en gevaarlijk advies! Grote kans dat dit juist mis gaat en dat de hond je dan een keer goed pakt. Niet doen hoor.
Spreek de eigenaar van de hond erop aan. Jij moet je veilig op het terrein kunnen bewegen.
Hier ben ik het zeker mee eens.
mrie schreef:Geen brokjes dan beloon je het verkeerde gedrag.
Maak jezelf groot, kijk hem aan zwaai, roep scheer je weg mottig beest. HUPHUPHUP Wegwezen!
Draai de rol maar gewoon om, jij stoer dan wordt hij een muisje. En de eerste keer is heel angstig om hem tegen te houden en heel spannend om te kijken of hij echt weg gaat dan. Misschien moet je dan toevallig een schep of bezem of zo in je handen hebben als hij alsnog denkt te dicht bij jou in de buurt te komen. En misschien moet er dan ook toevallig iemand in de buurt zijn om je te helpen als er iets mis gaat....