Afgelopen zondag (Gisteren) zaten ze voor de 3e dag aan een gesloten op het nest en heb ik ze er onder uit gehaald. Op dit moment zitten ze in een doos met voer en water. De doos is bewust wat klein zodat ze goed blijven eten de komende dagen en er geen tocht bij komt. Dit is cruciaal... Over een poosje wordt er een hok voor ze getimmerd en over 5 a 6 maanden gaan ze naar mijn stal. Daar hebben ze vrije uitloop mogelijkheid tussen de andere kippen en paarden.
Genoeg gekletst, om te beginnen de Foto's van afgelopen donderdag.

Vandaag zijn ze 4 dagen oud. ze eten en drinken goed en beginnen zelfs al te graven met hun pootjes.

Op deze foto kan je goed zien dat de pennen bij een aantal al door beginnen te komen. Ik verwacht dat er 2 zwart/blauw gezoomd zijn en de andere 3 bruin/zwart gezoomd.

Dit is hun prachtige appartement. Ik wil zeker weten dat ze de komende week goed aansterken en vandaar ook dat ze nu in een wat kleine doos zitten. Ze worden warm gehouden door een warmte lamp. Volgende week gaan ze verhuizen naar hun nieuwe Villa.

Ik zal regelmatig blijven uploaden om de vooruitgangen van de kuikentjes te bekijken.
ik zal vandaag of morgen even wat uploade . 

Weet iemand hoe je dat kan onderscheiden bij kuikens?